gsomigentleman.blogg.se

Min dagliga jakt på gentlemannaidealet. Inlägg om stil, vett och etikett, filosofi - allt du behöver för att bli en gentleman (samt privatekonomi för hur man bekostar kalaset).

Vårdrömmar en höstkväll

Publicerad 2013-10-02 19:53:00 i Stil, kläder och skor

Jag vet att det är helt fel årstid för följande skor (som jag snubblade över i min jakt på schyssta höstkängor), men jag kan inte låta bli att längtande drömma mig bort till en ljum vårdag då dessa skulle passa bättre än ullsockor, höga skaft och gummisulor.

Skon finns att beställa på http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=2&shoeid=4754 för den som känner sig manad. Jag kan inte uttala mig det minsta om kvalitén, utan jag tycker bara att det är en fantastiskt vacker skapelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

G

24 år - gentleman in the making.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela