gsomigentleman.blogg.se

Min dagliga jakt på gentlemannaidealet. Inlägg om stil, vett och etikett, filosofi - allt du behöver för att bli en gentleman (samt privatekonomi för hur man bekostar kalaset).

Tidsbrist

Publicerad 2013-11-18 19:38:31 i Allmänt

Ibland räcker dygnets 24 timmar inte riktigt till. Just nu skulle jag vilja spamma er med inlägg om helgens erfarenheter från den "finkulturella" sfären och dessutom skriva något om de bästa tipsen inför räntemötet med banken. Eftersom jag ska träffa min personliga bankman imorgon och prata lån inför lägenhetsköpet har jag dock inte tid just nu eftersom jag måste slipa mina knivar, så att säga.

Återkommer imorgon om jag hinner, se till att vara gentlemannalika tills dess!

/G

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

G

24 år - gentleman in the making.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela