gsomigentleman.blogg.se

Min dagliga jakt på gentlemannaidealet. Inlägg om stil, vett och etikett, filosofi - allt du behöver för att bli en gentleman (samt privatekonomi för hur man bekostar kalaset).

Trevande steg

Publicerad 2013-10-01 20:46:00 i Allmänt

Det är inte utan viss nervositet som man, som en i sammanhanget något äldre kille, ger sig på något som normalt anses vara förbehållet tonårsflickor.

Nu har det i alla fall hänt, jag har en blogg (och efter en del ångest över koden har jag även en banner) resten får komma sen.

Nu provar jag att publicera detta så får vi se om allt funkar som det ska, så följer fler inlägg snart därpå.

/G

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

G

24 år - gentleman in the making.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela