gsomigentleman.blogg.se

Min dagliga jakt på gentlemannaidealet. Inlägg om stil, vett och etikett, filosofi - allt du behöver för att bli en gentleman (samt privatekonomi för hur man bekostar kalaset).

Tjänsteresa och Loake-event

Publicerad 2013-10-16 20:15:33 i Allmänt

(På fredag smäller det big time!)

Jag åker iväg på resa i tjänsten imorgon, vilket innebär en del panik eftersom jag både måste matcha och packa outfits för de närmsta dagarnas skiftande äventyr. Risken är även stor för att det kommer att krävas ett och annat värmande plagg dit jag ska. Behöver jag ens förtydliga att det snarare ser ut som om jag ska flytta än bege ut på resa?

Medan jag trotsar Norrlands kyla får ni andra börja ladda inför Loake-eventet på fredag. Jag hoppas vi alla ses i Jupiters butik i Sturegallerian efter 16.00. Glöm nu för allt i världen inte plånboken och slipsen hemma! När det smäller är det ju trots allt Fancy Friday!

/G

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

G

24 år - gentleman in the making.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela