gsomigentleman.blogg.se

Min dagliga jakt på gentlemannaidealet. Inlägg om stil, vett och etikett, filosofi - allt du behöver för att bli en gentleman (samt privatekonomi för hur man bekostar kalaset).

Sexton dagar

Publicerad 2013-10-16 06:47:00 i Allmänt

Nu har jag hållit på med detta lilla projekt i sexton dagar, det vill säga lite över två veckor och kan konstatera att det i alla fall finns en och annan därute som uppskattar att läsa det jag skriver (eller uppskattar att skratta åt det, vad vet jag).

Dagligen är det ungefär en skolklass i antal som klickar in här och tittar till om det har hänt något nytt och det gör mig glad (de bästa dagarna betydligt fler). Jag hoppas att du får ut något av att läsa mina långa, ibland något otillgängliga texter.

Tack för att du läser, det gör det klart roligare att skriva!

/G

Ps: Glöm inte bort att det är Loake-visning på Jupiter denna fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

G

24 år - gentleman in the making.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela