gsomigentleman.blogg.se

Min dagliga jakt på gentlemannaidealet. Inlägg om stil, vett och etikett, filosofi - allt du behöver för att bli en gentleman (samt privatekonomi för hur man bekostar kalaset).

Rea-tips

Publicerad 2013-10-14 20:19:00 i Shoppingtips

Hej! Tänkte bara tipsa om att det för närvarande är rea på Zalando, vilket kan vara ett fantastiskt läge att fynda om man har tur och är lite listig. Själv kunde jag inte hålla mina klåfingriga händer borta, utan beställde en Boomerangtröja till ett pris som låg ca 40% under det vedertagna. Det är samma variant som nedan, fast en vit. Tyvärr finns inga bilder kvar på hemsidan av min variant, eftersom jag verkar ha köpt på mig det sista exemplaret och denna därför togs bort(?). Således får ni hålla till godo med den blå varianten:

För den Boomerangfrälste kan jag annars tipsa om deras egen webshop som har en outletavdelning där de säljer ut föregående säsongers sortiment till långt humanare priser än normalt: http://www.boomerangstore.com/sv/outlet-1/men/outlet-herr.html

Får nog bestämt lugna mig ett tag nu, har sedan tidigare några Lacostetröjor på väg hit från Tyskland.

Happy hunting!

/G

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

G

24 år - gentleman in the making.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela