gsomigentleman.blogg.se

Min dagliga jakt på gentlemannaidealet. Inlägg om stil, vett och etikett, filosofi - allt du behöver för att bli en gentleman (samt privatekonomi för hur man bekostar kalaset).

Glädjande mms på kvällskvisten

Publicerad 2013-10-24 19:46:06 i Stil, kläder och skor



Fick precis ett mms från Mr. Shamaran och jag kan lova att det var en vy som gladde mina trötta ögon. Har ni någonsin sett något så vackert? Jag kan knappt vänta innan jag får hämta upp min del av kakan, men vänta får jag tyvärr eftersom jag ska iväg utsocknes och föreläsa imorgon.

Jag avundas Mr. Shamaran en hel del som kan börja öppna och bruka sin andel! Kanske väljer han att inviga den nya kollektion imorgon i och med firandet av Fancy Friday.

/G

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

G

24 år - gentleman in the making.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela