gsomigentleman.blogg.se

Min dagliga jakt på gentlemannaidealet. Inlägg om stil, vett och etikett, filosofi - allt du behöver för att bli en gentleman (samt privatekonomi för hur man bekostar kalaset).

Det finns fler som tänker på uteluncherna

Publicerad 2013-10-23 06:25:00 i Allmänt

http://blogg.dn.se/sthlmimitthjarta/2013/10/21/brunkebergstorg-kl-12-00/

Oerhört intressant blogginlägg som tar upp samma problematik som jag tidigare skrivit om rörande uteluncher. Extra intressant att författaren använder lunch som en valuta för jämförelsens skull. Själv brukar jag tänka i slipsar och konsertbiljetter, vill jag köpa X eller vill jag ha motsvarande värde i slipsar/biljetter (även om jag inte alltför ofta realiserar mina slipsdrömmar).

/ G

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

G

24 år - gentleman in the making.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela