gsomigentleman.blogg.se

Min dagliga jakt på gentlemannaidealet. Inlägg om stil, vett och etikett, filosofi - allt du behöver för att bli en gentleman (samt privatekonomi för hur man bekostar kalaset).

England - Danmark - Sverige - Hemma?

Publicerad 2013-11-05 10:41:50 i Stil, kläder och skor


Om det är oklart vad bilden visar så kan jag med glädje upplysa er om att det är mitt paket från Pediwear på väg hem till mig. Tydligen har paketet redan färdats från Leeds till Danmark och har sedan gårdagen befunnit sig på svensk mark. Jag kan knappt hålla tillbaka min iver! Snart står det ett par Loakeskor i skogarderoben och jag kan med glädje överge min gamla ryggsäck för en snygg läderportfölj. Jag håller tummarna för att den där lastbilen paketet verkar ha lastats i ska bära paketet hela vägen till mitt uthämtningsställe så att jag kan få hämta hem det. Heja!

/G

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

G

24 år - gentleman in the making.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela